onsdag 2 mars 2011

Men, vad gör du...

...målade du fel sa Äldste sonen när jag i morse stod och slipade bort färgen på fönsterspegeln jag precis har målat vit.. :) Du är konstig du mamma, först gör du fint och sen förstör du alltsammans, å så säger du att det ska va så?!
Inte alltid jag på ett bra sätt kan förklara hur jag tänker för mina barn..å denna gång blev disskutionen lång och jag tror han gick till soffan lika oförstående som när samtalet började :) Men fin blev spegeln å jag är nöjd!
Är blandad i min smak, lite nött, lite gammalt å så lite nytt för att Sambon ska trivas, Vi har inte riktigt samma smak gällande inredning, men han låter mig hållas och säger att det blir bra, så det tror jag på  och fortsätter med glädje att försöka få det lite mer hemtrevligt och mysigt här hemma.

Idag är det en sån där härlig "förvårdag"..Solen skiner och det droppar från taken, underbart! Ska ta med mig barnen, kaffemuggen och en filt å njuta av det!

Inga kommentarer: