tisdag 29 mars 2011

KalasFörberedelser!

En VÄLDIGT viktig födelsedag går av stapeln på torsdag.. StorSonen blir 8 år..tiden går så fort! Så nu är det förberedelser i massor.. Paketinslagning, Bakaning och övning av diverse födelsedagssånger!!


Lagerhaus har ju toppenfina Snören och Papper



Inte bara "vanliga" snören..



Turkos och Svart faller nog Födelsedagsbarnet i Smaken skulle jag tro.. Han tyckte nämligen Syrrans paket i Rött och Vitt var Töntiga.. Kille ut i fingerspetsarna min son :)



Tänk om en annan kunde känna den där härliga förväntan och ha det där "pirret" i magen inför sin egen födelsedag, Visst e det mysigt.. Inför min egen kalasdag har jag för ovanlighetens skull en ganska lång önskelista till Familjens förtjusning, de slipper använda sin egen fantasi..


En sån här fin Pajform skulle göra mig VÄLDIGT glad..



...eller något av dessa otroligt fina ljuslyktor, rätt dyra iofs..MEN det är ju en önskelista bara..inte ett krav :)
Således får man ju önska sig vad man vill, å finns inget av dessa i paketen knallar man iväg å köper det själv !!
Nu är Kaffet uppdrucket och ett rätt smutsigt hem väntar på att skrubbas av.. Sen ska jag bara MYSA med Barnen HELA eftermiddagen och Hoppas på att det blir en väldigt lugn natt på jobbet!



Inga kommentarer: