söndag 20 mars 2011

BakåtBlickar!

Oj vad tiden går fort.. en vecka sedan jag var här sist..Men mycket jobb och sjuka barn är förklaringen, orken och tiden fanns inte..dessutom har jag inte gjort något kreativt under denna vecka, men lite "gamla" bilder kan jag bjuda på!


Vardagsrummet runt 1:a Advent



Ordning och Reda..
Hyllan är från Ikea och var innan brun, men vitt ÄR ju så mycket finare i ett trångt och trist utrymme..
Målades utan sambons vetskap när han var på Jobb resa innan jul.. Målade även detta då..



Som den vana Ikeabesökaren ser så är denna möbel också där ifrån och jag bara ÄLSKADE det när det var nytt..men snyggare i vitt!
Ny Hallmatta önskas, men de praktiska är Fula och de Snygga är helt och hållet opraktiska så..Jag har stort bekymmer..Nån som har tips om snygga och praktiska mattor får hemskt gärna meddela mig det!!
Letar även fortfarande efter ny köksmöbler, tycks ta tid, men under tiden njuter jag av fina saker jag redan har, t.ex fina talrikar som jag fått av mamma som fyndat på Loppis



Älskar dem..speciellt när det finns något gott på dem :)



Första kortet på nya hyllan i köket..bra mycket bättre än förut, nu är det naturligtvis om ändrat, men eftersom kameran fick slut på batteri så kan jag tyvärr inte lägga upp nytt, men det kommer :)
Vi köpte en ledbelysning och lade på översta hyllan..blev riktigt bra med lite ljus där det annars lätt blir ett mörkt "hörn"
Ska iväg och jobba inatt också, men efter en sån otroligt skön och ledig helg gör det inget, i fredags var jag hos en kär vän och blev bjuden på otrolig god middag och gott vin och i lördags var jag och Dottern till Konserthuset i Örebro och gick på en familje föreställning om Bethoven, riktigt bra, kan verkligen rekommenderas..Svenska kammarorkestern är ju suveräna!!

Ha en fortsatt bra söndagskväll och SovGott alla som får!!




Inga kommentarer: