lördag 12 mars 2011

Ljuvliga, Lata, Lördag!!

Otroliga härliga och SOLIGA lördag..underbart verkligen!! Tog oss en kaffepaus på vår baksida och njöt av solen och Kaffet ur de nya muggarna från Bruka, som jag är kär i just nu :) Att de dessutom helt nya vart väldigt billiga på en auktionsite gör ju inte saken sämre!


Igår var jag dessutom i den Lokala inredningsbutiken och hittade faktiskt massor som jag vill ha, men nöjde mig med dessa burkar..



Också de i från Bruka Design!


Kruka på köksbordet med fina tyg servetter från Himla .. Har dem i grått också och jag tycker det är lite fint att ha dem framme såhär, Här är det ju annars den stora Hushållsrullen som är framme när maten serveras :)


Ändrat om lite i vardagsrummet, inga jätte förändringar men vände spegeln så inte väggen blev så tom och sen undan med "småtjafset".. Nu är det lättstädat, det GILLAS!
Annars är det jobb som står på agendan denna helg.. Gillar det, så att det är Lördag gör inte så mycket.. Har ju en mycket trevlig helg att se fram emot nästa vecka så då går det bra!

Hoppas kunna sy lite lampskärmar nästa vecka och sen har jag en idé om vad jag ska göra med mina bokstäver..



Men det återkommer jag om!
Nu är det vila och mat som gäller innan arbetsstassen åker på,
Ha en riktigt bra Helg Alla!!!



Inga kommentarer: