tisdag 1 mars 2011

1:a Gången!!

Ja, ja.. Jag har också trillat dit, skaffat mig en blogg..spännande! Här kommer jag skriva om Min vardag uppblandat med Massor av inredning.. Älskar det, inredning alltså.. Slukar det jag kan komma över, Drömmer om det och har ständigt en massa Idéer, som jag ibland förverkligar men många ligger och gror, Måste ju ha ytan att gå till handling på!
Gillar även att fotografera, så det kommer Mycket foton! Mitt senaste lilla projekt är Köket..



Vi har turen att ha en BRA loppis/andrahands butik i närheten.. I lördags, när resten av familjen var och firade världens finaste 4 åring, gjorde jag, tillsammans med min mamma och syster slag isak och åkte dit.. Såg den, blev förälskad.. I lampskärmen ovan :) Bra pris var det också, 10 spänn..rätt överkomligt, eller vad säger ni?!  Efter ett bad i klorin blev den som ny och hjälper nu till att pryda mitt köksfönster. Även ljuslyktan och krukan med äpplen fick också följa med hem..6 kr sammanlagt, Älskar att handla billigt :)
En liiten glimt från kökshyllan, med Mormors vackra silverskedar i ett udda kristallglas i förgrunden får avsluta detta inlägg! 

Inga kommentarer: