torsdag 3 mars 2011

Hemska Natt..

Två barn och Två vuxna som drabbas av magsjuka samtidigt är inte optimalt, om man inte ser det som den optimala oturen.. detta inträffade iallafall här inatt, USCH! Man blir verkligen helt urlakad så denna dag har gått åt till att få barnen och oss vuxna att fylla på vätskeresurserna igen, med Läsk, Ramlösa, Jucie och Isglass till den som velat ha i obegränsad mängd..
Jag har världens BÄSTA mamma, bara och ringa och hon ställer upp..direkt..Alltid! Så också idag, ringde på dörren och där står en påse från affären fullproppad med allt vi kan tänkas behöva för att må lite bättre och en bukett med tulpaner, mina favoritblommor..



Tack Älskade Mamma, Mormor och Svärmor!!

Imorgon hoppas vi på att energin har återvänt så det blir lite gjort, behöver städa undan röran här hemma och badrummen behöver få sig en ordentlig genomgång och den igår tomma tvättkorgen måste tömmas :)
Ska även försöka bli färdig med mina ramar jag målar



Vitt ska det bli såklart! Har börja fundera på om jag kanske ska ha in någon färg i hemmet också, men har lite svårt och bestämma mig, har dock lite fina tyger ligger som ska sys till gardiner, så det kanske kommer.
De stora barnen väntar också på sina nya gardiner och där är det allt annat än vitt, knallgrönt och lila ska det vara!



Den här i mitt tycke otroligt vackra ramen kommer ifrån min Älskade Mormor och ska få vara precis som den är, men med en fin bild i såklart!
Nu ska jag ta mig en stor kopp The och se om en smörgås med Ost och Gurka kan slinka ner också!


Inga kommentarer: