torsdag 14 april 2011

PärlHyacinter och Penseér!

Vilken HÄRLIG dag!! Jag och Lille B begav oss ut i Solskenet redan vid 10 snåret, underbart.. Jag småstrosandes med en kaffemugg i högsta hugg och Lille B fräste runt på sin "Moppe"..lite allmänt mysSnack och filosoferandes!

När det är sånt fint väder, fågelkvitter, solsken och man har GlaDa barn, ja då blir iallafall jag pysselsugen.. Såå ett litet Sms till Världens Bästa Mamma så vips fick vi skjuts till Trädgårdsmästaren och kunde Frossa OCH Shoppa loss bland Penseérna.. Älskar när det är vår och jag får gå där och njuta av alla färgerna!



Vit Pärlhyacint..



Hem, Hem..bråttom bråttom..NU var vi jätte sugna på att göra Framsidan fin!!

Tog en vit Korg och satte i en Ampel jag inte använder längre, för att få lite mera höjs på hela arrangemanget..
Vita Penseér, Vit Pärlhyacint och en liiten Påsklilja..Blev fint!!


LjusLykta och ett Hjärta..naturligtvis, börjar bli mitt kännetecken :)


Lite tända Ljus, Vitt och Grönt.. Älskar´t!








Efter Jobb..kommer Belöning.. Kaffe och Tidning!



Och Kex.. Å hm.. väldigt smutsiga Fingrar och Näsa :)

Nu sover mina små hjälpredor, efter en LÅÅNG dag ute med Bus och Lek och jag kommer nog inte så långt efter.. Man blir trött av Vackert Väder!



Ha en fortsatt bra kväll Alla ni som Läser, är väldigt förvånad nämligen.. Haft bloggen i en månad och över 1 000 besök redan..Kunde jag väl aldrig tro!
Kram!!


Inga kommentarer: