måndag 25 april 2011

Rosor är röda, Violer är blå...

Vågar inte ens tänka på hur många kilogodis jag har klämt i mig den här Påsken.. Nepp, nya tag och mer goda grönsaker på grillen så är jag snart på banan igen :)

HurSomHaver så har vi trots allt gjort liite annat än att bara äta god mat och plundrat barnens Påskägg..


Ny Hylla i Köket till Sambons FödelsedagsPresent, SqueezeeBox Radio.. tydligen ett måste ivarje hem, man klarar sig inte utan den var argumentet.. Misstänker att jag isf är konstig..för jag känner fortfarande att jag skulle klara av livet utan ;) Men hyllan är fin :)






Nytt gardintyg med Rosor fyndades under ÄlskadeDotterns och min lilla shoppingrunda här om dagen.. Och eftersom jag missbedömde mitt sidenbandslager fick HampaSnöret rycka in..



Så kökets tema blev HuxFlux Rosa och Rosor..



Gav dessutom Sambon en gigantisk bukett på födelsedagen!
Älskar!!




Inga kommentarer: