onsdag 6 april 2011

FotoFnatt!

Vilken dag! Vaknade innan klockan ringde OCH var pigg..HUR ofta händer det mig?
Inte ofta och jag har njutit av varenda sekund!


När Lille B kom hem från dagis var vi ute och fixade i trädgården.. Var så otroligt mysig att pula runt å prata om allt och ingenting.. Många funderingar, frågor och inte minst IDÉER ploppar upp hos min yngsta!



Lycka är att få vara ute OCH bli smutsig!!
Fick "FotoFnatt" och Lille B sprang före och bestämde vad vi skulle fotografera..
Detta är resultatet:



Har ett jätte jobb med staketet i vår!





En Morsdags Present som nog får lite ny färg till Sommaren!



Dax för en ny?!



RABARBER!!
Längtar efter en syrlig RabarberPaj med Vaniljsås.. Mumma!!



Gröna Fina JordgubbsBlad!

Man kan ju inte annat än att bli Glad och Lycklig när man hittar så mycket VÅR!!
Barn som är glada och en Sol som skiner.. DET är LYCKA!!!
Dax att avsluta..Sista bloggen på denna dator.. Världens Bästa Sambo kom hem med en alldeles ny och fin till mig ikväll!!! Han misstänker att min ryggvärk kommer sig av att jag "Sitter som en ostkrok" när jag bloggar.. Tackar så otroligt mycket för Omtanken och kan bara känna:
Att det är väldigt härligt att vara JAG idag!!

Inga kommentarer: