lördag 16 april 2011

Korv och Mössor..

Kylig och Gråmulen Jobbdag övergick till en Solig om än Blåsig eftermiddag lite sådär lagom tills jag slutade jobba, Gillas Skarpt!
Korvgrillning efter BarnensÖnskan blev Kvällis och Årets Grillpremiär, Gott!
Sambon plockade även ihop utemöblerna, fast vi saknar ett "set" efter en liten "olycka" i Höstas så Nya altanmöbler står på inköpslistan! Jag har knallat runt med kameran i eftermiddag, "fångat Ögonblicken" och stått med KamerLinsen näära Lilla Familjen..


... med varierande förtjusning.. MEN de står ut och låter mig hållas :)





Hittade Lille B i sin nya Coola mössa med Verktyg på från Astrid & Bosse , det är min arbetskamrat Ann-Maris egna märke som jag varmt rekomenderar!

Nu blir det dusch och sen åker Pokerfejset på.. Kortspel med ÄlskadeDottern..på liv och död ;)
Grabbarna roar sig på sina egna håll med Golf, Snarkande och BästaM soveröver hos BästaKompisen.. Så vi brudar dukar upp snask och gotter å plockar fram kortleken!
Ha en bra Kväll!!!



2 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Söta du!

AnnaMia sa...

Stämmer ju Vännen.. Astrid & Bosse Rockar :D