måndag 18 april 2011

Som Sommar..

Slö och Slapp blir man allt när det lider mot natt och man har varit på benen hela dagen.. Ledig och Solsken och en munter Lille B gör livet vansinnigt underbart att leva!
BästaM och Älskadedottern checkade in på Plaza Farmor & Farfar igår kväll så helaste långa dagen har vi varit själva, jag å Lille B.. Eller han har ju iofs varit totalt ointresserad utav mig, har lekt och busat med Kompis HELA dagen! Börjar bli stor min Lille!
Själv ägnade jag mig åt allehanda hushålls göromål.. Tvättade 3 maskiner och hängde dem på torkvindan, plockade och dammade.. Det konstiga var att jag NJÖT av det..måste vara något i luften :) På eftermiddagen kaffe med grannarna och allmänt mys!


Jag har hunnit städa in VÅREN här hemma..


Bort med Alla Vinterkläder!
Önskar att Hallen alltid kunde få vara såhär.. REN!



Fick en Bukett tulpaner av sambon i fredags..
Gult är Fult stämmer Absolut Inte!



En sån här toppen dag, med 18 graders värme i April MÅSTE avslutas med Årets första RIKTIGA Grillning.. Det doftade Sommar!!
Ljuvligt enkelt och Ljuvligt Gott!!
Sambon packar inför ännu en jobbtripp och jag slappar.. Rättvist!!

Inga kommentarer: