måndag 11 april 2011

Lite av Varje..

Morgonstund har Guld i Mund.. Ja i dag stämde det, Skönt att smyga upp och sätta sig med kaffemuggen vid köksbordet och det är TYST! Få den där stunden för sig själv, ladda inför dagen och lösa världsproblemen ;) Love it!! Nu låter det som om det händer var och varannan dag..men då skulle jag ljuga er rätt upp i ansiktet..jag gillar inte att gå upp på morgonen, förrens jag har kommit upp, DÅ är det underbart :)


Det har varit en toppen dag, idag med, några störningsmoment, men de redde jag snabbt ut och sen kunde jag koppla av med Lunch och Många koppar kaffe Hos Bästa Grannen, som såg att jag hade det lite körigt vi hemkomsten från jobbet och hämtning på Dagis.. Varav den annars så smidiga väg hem tog 1 timme, Lille B hade ju lyckats övertala pappa till att få ta Sparkcykeln med sig på morgonen.. Nu skulle ju det kunnat varit ett bra hittepå, OM min kära son hade någon som helst simultanförmåga. Men kan man inte prata och sparka samtidigt.. DÅ TAR DET TID! Med tanken på att han pratar HELA tiden..så tog det lååång tid :) Men hem kom vi och eftermiddagen var ju toppen som sagt!



Detta är min vår rabatt.. Det är för sorgligt! En enda ynka liten blomma som står under äppelträdet alldeles ensam..
Krukorna är tomma, både på bak och framsida.. Måste ju göras något åt!!

I morgon blir det lite jobb igen, Så skönt att jobba lite dag..dagsljus, fart, människor som pratar med en när man öppnar dess ytterdörr , lite skillnad och ombyte förnöjer..
Sen lite ledigt och då planerar jag lite plantering, kaffe och massor med:



...fika bröd! För det är vad jag e sugen på nu i skrivandes stund :)
Ha en fortsatt bra kväll!!



Inga kommentarer: