lördag 23 april 2011

PåskAfton!



VälkommenSkylt som nu pryder Entrén.. Sprang över den på Sommarlagret.. Måste ha feeling direkt!

... och GLaD PåSK på er alla!!

En sån här varm PåskAfton har jag nog aldrig varit med om.. mer som MidsommarAfton :)
Här har det ätits Ägg och Jansson i långa banor.. Gott!!



Mammor, Systrar, Kusiner, Svåger och en Farfar hittade hit.. så himla trevligt det är när alla samlas.. Maten intogs naturligtvis utomhus!!

Har ni haft besök av många PåskaGubbar och Kärringar?? Här var det vääldigt tunt på den fronten.. synd för nu är vi tvungna å käka upp allt godis själva ;) Annat var det när jag var liten.. man började straxt efter Nyår att måla PåskaBrev.. sisodär en 100-150 st behövdes.. Snacka om HELdags projekt :D



Present från Svägerska och Svåger.. Tack snälla ni.. Älskar den!!!!
Hade besök av en KärVän här i veckan när Sambon lite hastigt och lustigt stack i väg på ännu en jobb resa.. Käkade Köttfärslimpa och..


Hemmagjord Jordgubbsglass.. Ljuvligt gott!

Som tack för Maten fick jag denna fina..



Tack Alex!! Den lyser verkligen upp bland allt mitt Vita :)

Nu får det bli SoffLiggläge och smälta ner allt Godis som jag på något märkligt vänster lyckats trycka i mig ikväll, samt att jag planerar för fortsatt färgintagning i hemmet.. Har börjat så smått, men det blir ett helt annat inlägg!

Kram å Go`Natt!




1 kommentar:

Johanna sa...

Vilka många härliga foton!! Och åhh, alltså det VAR verkligen mer midsommar än påsk, väldigt underligt... men främst väldigt HÄRLIGT :D