söndag 10 april 2011

KalasHelg!

Pjhuuu.. då var KalasHelgen över..Mysigt när barnen fyller år!!
En väldigt lycklig Liten B väcktes med "Håva Leva", Frukostbricka och PAKET i lördagsmorse..





Såhär skulle man vilja att alla barn var VARJE morgon när de väcks!
Tänk tiden går så himla fort.. 3 år bara flyger iväg!
Lille B föddes 9 april 2008 Klockan 16.23...
Var nog en rackarns tur att jag blev igångsatt annars hade han nog som Barnmorskorna på förlossningen sa " Kommit hemma i hallen" :)

En kille med en vilja av stål, fick bestämma hur dagen skulle vara, vad för mat som skulle ätas å väljer Kött färslimpa till lunch.. StorSyskonen tyckte han var helt gaalen.. välja det när man kan få PRECIS vad man vill!

Tårtan skulle vara MarängGlasstårta med grädde, banan och Jordgubbar!
Hans egna påhitt, men såklart man gör som man blir tillsagd..Det ÄR ju trots allt hans dag!!



Smakade SOMMAR kan jag Lova!!



Underbart!!
Nu trynar 3 åringen gott i sin säng, övertrött efter en lång Kalasdag och en Trevlig Lördagskväll hos Goda Vänner, Sång, Dans och en massa Gott i Glasen!
Trevligt var det!!

Måndag i morgon och jag börjar på mitt dagschema, så nu blir det att ladda om för att gå upp när jag normalt är på väg till sängen..men det ska bli kul, har sakna mina "dagkompisar"
Ha en jätte bra Söndagskväll, själv ska jag slänga mig på soffan med chipsen och drickan och förhoppningsvis se en BRA film!


Inga kommentarer: