måndag 5 september 2011

Stackars Liten,,,

Vabbar.. ÄlskadeDottern har fått nån allergisk reaktion igen och det skär i hjärtat varje gång det händer. Att se hennes oftast svullna ansikte och kroppen som reagerar med eskalerande exem och denna gång även feber gör att jag känner mig maktlös.. Testerna visar ju att hon inte är allergisk mot det de kan testa mot.. Hon har alltså någon slags kontaktallergi.. Så jag kommer ägna dagen åt att slänga ut det som jag möjligtvis kan tänka mig har orsakat detta, kanske är äpplena jag plockade in från trädgården..eller årets sista rosor som jag satte in..eller kan det kanske vara att vi använde den gemensamma tvättstugan i fredags och att hon eftersom hon (kanske) är nedsatt redan.. kanske något från vår Skogsutflykt igår.. Kan vara PRECIS vad som helst! Detta är inget nytt för oss, hon föddes med allergi, så vi är "vana"..men likväl är det frustrerande varje gång det händer..hon har ju varit bra så länge nu och Pang, så kommer det..


Tackar högre makter att BästaM och Lille B inte visar några tendenser ännu!
Trots detta Önskar jag alla en riktigt bra Måndag..
Kram!

2 kommentarer:

Anette sa...

stackars Beckan, hoppas du kommer på vad det kan vara

AnnaMia sa...

Ja, det ÄR verkligen synd om henne! Har rensat bort det "möjliga" och hoppas på att jag valt rätt.. Omöjligt att veta förrens efteråt..