tisdag 20 september 2011

Vad blir det för mat.. måste vara den vanligaste frågan i svenska familjer!

Lunch: GrillKorv och Spagetti :(
Uäck, gillar´t icke! Men BästaM bestämmer å äter han är jag glad.

Vet ju att frågan kommer innan lunchen ens är tillagad.. VAD ska vi äta till kvällsmat.. Å ja.. VAD ska vi äta till kvällsmat? Det undrar jag med!
Vill prova lite nya recept känner jag (misstänker dock att det inte kommer falla igodjord hos de mindre uppväxta personerna i hushållet) men det finns ju en uppsjö av allt å då kommer Fröken Beslutsångest fram.. I-landsproblem, ja jag VET..
Vad äter ni idag???



2 kommentarer:

Annelie V sa...

Btw hur vet man om de där passionsfrukterna är mogna.. ^^

AnnaMia sa...

Jag brukar köpa de som är skrynkliga å de brukar vara perfekta.. Det är SÅ gott!!