onsdag 7 september 2011

Hej sa Petronella i från Plaskeby...

Haft en väldigt BLÖT morgon.. skulle följa BästaM till plugget, vaccination på G och då kan även den coolaste kille vilja hålla sin mamma i handen, även om det aldrig kommer att erkännas, utan heta att "Morsan tjaaatade att få följa med" Ja, ni vet ;)
Det duggade lite lätt när det var dags att knalla iväg och en disskution startades med utgång att Nej, fopplisar ÄR inte lämplig forbeklädnad när det regnar och JO man behöver iallafall sätta på sig regnjackan! Å tur var väl att jag "vann".. för fy 17.. himlen öppnade sig och iprincip hela LillaFamiljen var dyngsura när vi väl kom fram.. kunde ha vridit ur mina brallor..men misstänker att det inte skulle uppskattas av vare sig cool 8-åring eller de andra om jag hade gjort slagisak.
Men eftersom vi iallafall var (fortfarande) rätt dyngsura när LilleB å jag skulle knalla hem igen var det ju en utmärkt aktivitet att HOPPA I VATTENPÖLAR.. å det gjorde vi, både han å jag. Å vad roligt vi hade..ända tills Trötta (och BLÖTA) mamman började frysa så tänderna hackade..Men det var det baskemig värt! Toppen morgon på många sätt!



Ha fortsatt bra dag..
KRAM

Inga kommentarer: