söndag 18 september 2011

Söndag..

Neeråå.. jag har inte slutat blogga..bara inget direkt att förtälja, vem vill höra gnäll om huvudvärk, trilska barn (som jag iofs GÄRNA läser om, för man känner sig mindre ensam då ;) ) regn och annat som kan göra vem som helst deppig.. Men idag är det söndag, jag har haft sovmorgon och det är tyst och stilla här inne i vårt kök. Det beror på att Lille B är ute och hjälper till med att plocka ner studsmattan  för säsongen, han har en svada som aldrig tar slut.. talar hela tiden..om inte med oss så med sig själv, Älskar´t men ibland är det skönt med lite tystnad så här på förmiddagen.
Idag ska vi till Mamma och få oss lite mat, skönt att sätta sig vid ett redan dukat bord och få äta för att sen inte behöva bry sig om disken efter.. LYX! Imorgon har Storisarna Studiedag...något som jag totalt missat, Mamman med koll på allt är inte direkt jag uppenbarligen.. tur jag är ledig iaf :)
Jag återkommer inom det snaraste med ett positivt inlägg, typ Hösten är det bästa jag vet ;)
Ha en fin söndag Alla som läser detta, fascinerande att det bara tickar uppåt på besöksmätaren!


Inga kommentarer: