tisdag 6 september 2011

I ständig förändring.. Köket!

Sommaren som varit har ju gått åt till att Måla,måla och måla möbler och väggar här hemma.. Prio 1 var ju köksmöblerna som vi ju fyndade i våras  men som ju inte var i "rätt" färg.. Ett idogt arbete med sandpapper och pensel gav resultat!



Före..

Fortfarande återstår att få nytt tyg på alla sitsarna.. MEN jag kan inte bestämma mig för vad jag vill ha..så det får vara tills jag velat klart :)



De flesta ser iallafall ut så här..men nej känns inte bra.. Om nån har några förslag, go for it.. ge mig tips och inspiration!



Sprang även över ett par jätte fina lampor från Miljögården i en av de lokala Inredningsaffärerna.. Fick ju följa med hem på stuts då jag gått å kikat på dem ett tag och nu var de på Rea.. Gillar!!


Hyllorna i Köket ändras ju om i partiochminut.. men så här är ordningen för dagen!



De små KryddKrukorna är också ett fynd jag sprang över för inga pengar alls i strot sett.. Men, färgen var ju inte rätt..så SprayBurken fick komma fram igen!



Gillar Keramikfatet jag fått av min Syster, tillverkad av Anna Bergström

Ha en jätte bra dag !
Kram




2 kommentarer:

Johanna sa...

wow, ni har det verkligen superfint! möblerna blev supertjusiga efter ommålning :)

AnnaMia sa...

Tack Snälla! Jo vi gillar det, särskilt de 10 minutrarna det är såhär städat ;)