tisdag 23 augusti 2011

LeDig!

Lille B och jag skrotar runt och bara myser idag.. Helt själva och han hjälper med glädje till med hushållsgöromålen.. Lägga in i tvättmaskinen, diskmaskinen tar dubbelt så långtid..men vad 17.. vi har ju hela dagen på oss!
Bygga koja i mammas och pappas säng medans renbäddning pågår är också ett sätt att sinka  tiden, men ack så skoj när mamma dyker in under täckena och skräms..
Är man ledsen eller arg.. blir man genast på bättre humör när man hör ett barn skratta så det kiknar, iallafall blir jag det! Ni med hoppas jag..annars, testa ;)
Nu har vi klarat av det mesta av det som måste göras, även lunchen som alltid är en rätt kladdig historia när man lunchar ihop med yngste sonen ;)

Nu kaffe på maten och en kik i nya IKEA katalogen.. ut på altanen i Solen!


2 kommentarer:

Lizette sa...

Hej!
Kul att du titta in hos mig :-)
Ja, precis.. Vad gör det om det tar längre tid att göra saker. Så länge man gör det tillsammans. Det låter sååå mysigt...

Tyvärr (?) så är jag en av dem som slänger IKEA katalogen med detsamma.. Fast jag kanske missa något fint denna gången?

Ha en fin kväll
L

AnnaMia sa...

Det ÄR mysigt! Smaken är ju som de säger som baken och TUR är väl det..alla kan inte gilla Ikea :D Kram!