lördag 20 augusti 2011

Glömde visst...igen!

Tur att min Sambo älskar mig som jag är, antagligen så är ju det A&O för att det ska bli ett bra förhållande, men iallafall.. Jag är verkligen helt värdelös på att komma ihåg DATUM.. så lever man med mig så kan man inte räkna med att te.x Förlovningsdag ska kommas ihåg, för det gör jag inte!
Men Sambon är en hejjare på sånt och kom igår hem med en STOR bukett rosor efter jobbet och jag fattade Nada.. "Men Tack!! Vad fina.. Varför får jag dem??"
Anledningen var för att för 5 år sedan smet vi till Stockholm och Förlovade oss..
Å jag glömde...
Tårar och Skämskänslan flödade!


Vad jag därimot kom ihåg dagen innan, var att den 18 augusti 2007 visade testet att HAN skulle bli Pappa för första gången.. Kärlek!

Ha en jätte bra helg nu Alla, själv ska jag jobba och på måndag börjar Storisarna skolan igen.. Vardag..ordet smakar helt underbart just nu!!
Kram

Inga kommentarer: