måndag 29 augusti 2011

Först så går det upp...

....sen så går det ner! 11 dagar sen jag satte igång med "operationviktnedgång" och det går BRA!
-2,5 kg och midjan har minskat 4 cm.. Jag är nöjd!
Vill inte att det ska gå för fort och detta är lite lagom känns det som.



Väckte Storisarna och kunde visa en stor&fin Regnbåge i morse!!

Annars är det ju vardag igen..Sambon är iväg på jobbresa igen och jag har  unnat mig lite Semester.. Inget särskilt inplanerat, Storisarna går ju i skolan och denna vecka kör läxläsningen igång och det brukar ju kunna vara ett humörsvängande projekt.. :)
Påtalom humörsvängande projekt, skulle slå in Dotterns skolböcker igår.. Gick sådär kan man väl milt uttrycka det.. Jag menar, HUR svårt kan det vara?? Ge mig en Fotölj, en stolsdyna,Paket.. men en TextBok i Engelska som ska kläsin i Väldigt tjusigt Rosapapper, som Dottern valt med stor omsorg medans Lille B for fram i affären med en fart som lätt kan jämnföras med en orkan.. Nepp, klarar det inte! Kallar in proffset på inslagning..VärldensBästa Mamma!
Lille B har önskemål om att baka matbröd.. så det ska vi göra..



Sen ska ju dessa korgar som jag inhandlade på helgens loppis sprayas Vita, såklart!
Ha en jätte bra dag alla!!


Inga kommentarer: