onsdag 5 oktober 2011

Röd Eller Svart??

Bortblåsar väder av stora mått ute, Men bra torkväder för sängkläder vilket jag utnyttjat så nu luktar det friskt i hela klädkammaren där sånt "bråte" förvaras, fantastiskt!
Ett hem blir väl aldrig "klart"??!
Nu är jag på jakt efter en Lampa till ÄlskadeDotterns Rum.. men, Röd eller Svart? Lutar åt svart, mer praktiskt när man känner för färgförändringar, men Röd är ju faktiskt lite skojjigare om jag får säga det själv..å det får jag ju, för det är min blogg ;)

Vad tycker ni..

Röd eller Svart..
Hurtsen bredvid sängen är köpt till fyndpris på annons, fick 2 st , varsinn till storisarna för inga pengar alls i stort sett. Just denna i Dotterns rum ska sprejas röd är tanken, bara jag kommer ihåg att ta vägen in i färgaffären :)
Fortsätter leta efter en snygg lampa nu och förbereder mig inför kvällsjobb.

Ha en bra dag,kväll,natt Alla!

Inga kommentarer: