måndag 3 oktober 2011

Hallen..

Är SÅ trött på vår hall.. tapet som är sliten och smutsig..går ju inte att gno hur mycket som helst på en tapet, som de flesta vet..trist!
Funderar på om jag ska ta fram rollern och måla.. men vilken färg? Inte vit!! Ja jag älskar vitt..men i en hall är det hemskt opraktiskt har jag konstaterat..väggarna är iofs ljusbeiga nu men skillnaden i kulörerna är ju rätt marginella..
Klurar på om en Mörkgrå eller GråBlå nyans skulle bli snyggt, eller kanske blir för mörkt??
Har ni tips och ideér så kom med dem, blir bara glad över lite inspiration och nya fräscha "tänk"


Så kom igen nu Snälla.. Inspiration i Kubik vill jag ha!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nougat kanske skulle vara en bra färg, tänk på att även dom mörka färgerna syns "smutsen" på.
lycka till med klurandet Kram N

Hannaspanna sa...

Jag skulle chockera med nått knalligt.. Men du skulle nog bli galen av det. ;)

Här kan du få lite inspiration. :)

http://www.alcro.se/inredningskollektionen.aspx

AnnaMia sa...

N: Nougat är jättefint!!
HannasPanna: Ja, knalligt är kanske inte riktigt min (vår) grej, skulle nog chocka omvärlden ordentligt iofs ;)) Men TACK för länken den är kanon bra!!