söndag 29 april 2012

PW och funderingar!!

PW Skallerud-Ekoparken av bemabe på Garmin Connect - Detaljer

Var ute en runda igår.. det är ju så otroligt skönt, särskilt  när man faktiskt känner att man orkar! Den här årstiden är ju inte min bästa, pollen och allergier avlöser varandra, så jag får ju hela tiden känna efter hur kroppen mår. För trots att jag medicinerar så hjälper de inte till max och jag blir nedsatt, som en rejäl förkylning, med rossel i rören.
Sambon har köpt sig en Pulsklocka, som även jag lägger beslag på, är himla peppande att kunna kolla om man gjort sin "runda" bättre eller sämre.. MEN nu har jag ju även koll på hur min puls beter sig, å maxpulsen ligger på 196 (!!!)  tycker det verkar vara åt hellskottans förhögt!! Funderar på om det kan ha med mina mediciner att göra eller att jag är så fruktansvärt otränad.. Grejjen är att jag inte märker av det, mår inte dåligt.. Så om nån har några tips så snälla plita ner dem.. Men säg inte att jag ska ta det lungt och inte motionera, för biverkningarna på medicinerna är bla ÖKAD APTIT och TRÖTTHET.. ja, ni fattar! Jag skulle snabbt förvandla mina 23 kg i viktnedgång till 30 kg upp..  Har inga stora förhoppningar att gå ner mer, just under vår och sommar perioden, men jag vill iaf inte gå upp!!
Nu ska jag städa, det ÄR motion om man har 3 barn och själv tycker att det är betydligt roligare att vara ute i ur och skur istället för att agera skurkärring!
Ha en bra Söndag Alla!
Kram!!

Inga kommentarer: