lördag 5 november 2011

JuLiGt!

Jag älskar att surfa runt bland alla miljontals inredningsbutiker som finns på nätet.. Nu är det JUL och Glöggmugg som skrivs i sökrutor, de muggarna vi har är kantsötta, fattas ett öra här och är en spricka där..
I år ska jag investera i nya och letar med ljus och lykta. Min vän som har bloggen Astrid & Bosse hjälper till och skickar länkar, TACKAR jag ödmjukast för!
Denna från Indiska kom farandes igår..




 
Så fina och traditionella, precis som jag gillar till jul!!
Denna skulle ju vara hur fin som helst att ha med





 
Finns så mycket fint och jag tycker det är så skönt att sitta hemma, bekvämt uppkrupen i soffan med datorn i knät och kolla runt!
Hoppas ni har en bra, skön och slapp Lördagskväll ni också, precis som mig.
Storisarna har tillsammans med "Farsan" varit på Bio, TinTin.. häftig, Cool och skitläskig var betyget från barnen.. Sambon (farsan) konstaterade att han totalt missade som barn att Kapten Haddock, faktiskt kan klassas som alkoholist.. jag och Lille B var på promenad till Ica och inhandlade diverse viktiga lördagsattrialjer, som godis och lite ingredienser till kvällens middag, baconinlindadkycklingfilé fylld med ädelostcremé och potatisgratäng som vi sedan tillsammans tillagade så detg var klart för resterande familjen att bara sätta sig till bords.. Det var SÅ GOTT!!
Nu ska jag fortsätta suga ut det sista ur denna sköna kväll!

KRAM!!




2 kommentarer:

Ann-Mari sa...

Hjälper dig så gärna med tips på bra grejer. Ännu trevligare när du ger mig en anledning att surfa runt efter porslin. Själv har jag ju "porslinsförbud" som käre maken kallar det. Kan absolut INTE förstå det ;) ;)

AnnaMia sa...

Det kan inte jag heller förstå.. Kan man få för mycket????